9 maja 2015

Lba #2; #3; #4

Hej zostałam nominowana do LBA przez Księżniczkę Półkrwi, Tigrę oraz Panienkę Livvi. Dostałam je już jakoś w marcu, ale dopiero teraz udało mi się za to zabrać.
Pytania od Księżniczki Półkrwi
1. Dlaczego założyłaś bloga? Po prostu uwielbiam czytać blogi o roczniku 1960 i postanowiłam przedstawić mój pomysł na tę historię.
2. Lubisz chodzic po drzewach?
Kiedy byłam mała często się wspinałam, a teraz po prostu lubię.
3. Co to jest miłośc?
4. Lubisz Harry'ego Pottera? Phi... Nie ja go tylko kocham.
5. Kto jest twoim ulubionym wykonawcą muzycznym?
Nie mam ulubionego... Kocham na przykład ACDC i Guns N' Roses, ale lubię Maroon5 i wiele innych.
6. Podaj tytuły ulubionych książek.
Cała seria "Perce'go Jacksona i bogów olimpijskich" oraz "Harrego Pottera".
7. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak jak go oceniasz?
Zaczęłam go czytać nie dawno, ale widać, że masz talent.
8. Lubisz naleśniki?
A ktoś nie?
9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Hm... nie mam ulubionego.
10. W jakich sklepach kupujesz ubrania?
Reserved, HM, Jordal...
11. Z jakim zawodem wiążesz swoją przyszłośc?
Nie wiem jezcze. Zawsze mam problem z odpowiedzią.
Pytania od Panienki Livvi:
1. Jaki przedmiot w szkole sprawia ci największy problem? Przyroda chociaż i tak mam 5. Co tu się chwalić... Jestem geniuszem.
2. Masz bardziej mózg humanistyczny czy matematyczny? Humanistyczny.
3. Miejsce, z którym masz najpiękniejsze wspomnienia to...?
Włochy.
4. Co najchętniej pijesz w zimne dni?
Gorąca czekolada!
5. Ulubiona bajka z dzieciństwa to...?
Smerfy!
6. Jakie jest twoje największe dziwactwo?
Śmieję się z niczego i brzmię wtedy jakbym się dusiła.
7. Jaką książkę polecasz najbardziej?
Percy Jackson cała seria.
8. Czy obejrzałaś jakiś film warty polecenia? Jeśli tak to jaki?
Przepraszam, ale jestem maniaczką filmową , więc potrzebowałabym min.5 stron w Wordzie.
9. Czy masz jakiś jeden fragment z książki, na którym masz łzy w oczach?
Może jakiś, ale nie pamiętam. Ja płaczę w środku.
10. Pies czy kot?
Pies!
11. Czy masz swój ulubiony rozdział, z tych, które opublikowałaś? Jeśli tak to jak się nazywa?
Nie mam. Czasem po prostu niektóre mi się podobają, a niektóre nie.
Pytania od Tigry:
1. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? Katy Perry- Unconditionally; Guns N' Roses- Knocking on heavens door; Bruno Mars- Just the way you are.
2. Dlaczego akurat taka tematyka bloga?
Jak już pisałam kocham ten temat.
3. Jakie jest twoje ulubione danie?
Nie wiem...
4. Jakie jest twoje hobby?
Śpiew, taniec, malowanie, koszykówka.
5. Dlaczego postanowiłeś napisać tego bloga?
Chciałam pokazać mój punkt widzenia na tę historię.
6. Czy ktoś wspiera cię w pisaniu? Jeśli tak, to kto?
Pani od plskiego XD
7. Jakie jest twoje największe marzenie?
Tajemnica...
8. Czy swoją przyszłość wiążesz z pisaniem, czy to tylko forma rozrywki?
Raczej forma rozrywki chociaż kto wie...
9. Kiedy zacząłeś pisać swój blog, co o nim myślałeś?
Że to nienormalne, że ktoś go czyta.
10. Co jest najważniejsze, dla dobrego "rozwoju" twojego bloga?
Czytelnicy, pomysł, motywacja.
11. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, to co o nim myślisz?
Czytam twojego bloga i go kocham.
Moje pytania:
1. Ulubiona książka?
2. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
3. Pies czy kot?
4. Grasz na jakimś instrumencie?
5. Gdybyś miała jeść coś ciągle przez rok co by to było?
6. Always?
7. Ulubiony insygień śmierci?
8. Selanator, Arianator or something like that?
9. Podstawówka, gimnazjum, liceum...?
10. Gdybyś miał/a mieszkać za granicą gdzie by to było?
11. Hm... Nie mam pomysłu możesz mnie wyręczyć w tym pytaniu?

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich nominacji! :D
    Byłaś we Włoszech... :O
    Zazdroszczę, zawsze chciałam tam pojaechać. W sumie to nie zawsze, bo zawsze chciałam odwiedzić Hiszpanię, ale że wreszcie udało mi się mamę przekonać do wyjazdu tam w wakacje, to moje pragnienia zostały ukierunkowane na Włochy :D
    Też lubisz Percyego? :O
    O rany... Ja też go uwielbiam. Och, a przy okazji zapytam... Skoro lubisz serię "PJ i bo" to co myślisz o OH? Bo ja osobiscie uważam, że są gorsi od Percyego :\
    No i na koniec jeszcze takie pytanko ode mnie z ciekawości... Masz jakiegoś zwierzaka?
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam 2 psy i miałam papugę, ale taką DUŻĄ. Za granicę to akurat mam fajnie bo bardzo dużo podróżujemy. Poprzednie wakacje nazwałam "12 kraji w 14 dni". Jeśli chodzi o Percy'ego Jacksona to kocham! Według mnie ta seria była ×100 lepsza od Olimpijskich Herosów, ale czytałam bo w końcu wujka Ricka XD

      Usuń
    2. Ja mam psa,a co do podróży to ja też zwiedzam całkiem sporo :) A co do OH, to doskonale cię rozumiem :) A czytałaś Kroniki Rodu Kane?

      Usuń
    3. W końcu ktoś kto rozumie moje zamiłowanie do literatury :3 czuję się świetnie. Kronik jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar w wakacje bo mamy lektury i jak wybranej przeze mnie książki przeczytam 100 stron to w tym samym czasie lektury 30 :-(

      Usuń
    4. Ech, znam lekturowy problem. Ja nie wiem. kiedy się czyta lekturę, to tak, jakby cały świat był przeciwko tobie, żebyś nie mogła jej szybko przeczytać i zabrać się za coś fajniejszego :\
      Co do Kronik, to ja mam je już za sobą i jak na mój gust część 1 jest najlepsza :D

      Usuń
  2. Witam!
    Ja też lubię wspinać się po drzewach ♥
    Selene Neomajni
    PS: U mnie rozdział 9 ;)
    http://adrianna-ocalic-istnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    U mnie nowy rozdział :)
    http://adrianna-ocalic-istnienia.blogspot.com
    Selene Neomajni

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic