3 maja 2016

Sowia Poczta (WAŻNE!)

BARDZO WAŻNE!!!!!
Odkąd opublikowałam pierwszy rozdział na blogu, dużo się zmieniło, m. in. moje podejście do bloga.  Kiedy zaczynałam, uwielbiałam blogi o Lily i Jamesie, najlepiej było, kiedy para po nie bardzo długim czasie była już razem. Wolałam zwykłe obyczajówki. Teraz wolę gdy jest więcej akcji i przez to zrobię zmiany w rozdziałach. 
Kilka zostanie usuniętych, bądź złączonych w jeden. Strasznie przepraszam was za kłopot, ale, żebyście nie musieli czytać wszystkiego od początku, napiszę tu wszystkie zmiany:
-Frank Longbottom nie jest już z huncwotami w dormitorium. Jest to krukon na siódmym roku.
-Miley od początku wiedziała, że James chce wzbudzić zazdrość w Lily.
-Syriusz wcześniej zaczął odsuwać się od Dorcas.

Przepraszam za to, ale nie chcę zawieszać bloga, lub zaczynać go od początku.

Pozdrawiam, Azi

7 komentarzy:

  1. Teraz mam dylemat czy czytac od poczatku! Hahah. Ale jestem po maturach, chyba sie skusze! Daj znac jak skonczyc poprawiac :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany nie będą duże, ale jeśli znajdziesz czas to jasne ;-) Powodzenia przy wynikach :*

      Usuń
  2. Hej!! Jestem tu, zyję i czytam ♥ czekam na nowy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, wasze komentarze są dla mnie dużą motywacją<3

      Usuń
  3. Czytam Twoje opowiadanie, melduję się, że jestem! Naprawdę podoba mi się Twój styl pisania :)
    Pozdrawiam serdecznie
    www.rzeka-opowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jak tylko znajdę więcej czasu na pewno wpadnę ;-)

      Usuń
  4. Serdecznie zapraszam na moje opowiadanie Tears dont fall :)http://tearsdontfallbyedi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic